keskiviikko 30. toukokuuta 2012

She woke me up daily, don't need no Starbucks

Hellou! Kiitos hei kaikille, jotka ootte viime päivinä jättäneet mulle kommentteja. Kiva nähdä, että mun blogi herättää kiinnostusta ja keskustelua :) Oon saanu myös lisää kysymyksiä au paireiluun liittyen, eli keräilen ensi viikolla vielä kolmannen vastauspostauksen. Jos siis missasitte ekan kysymyspostauksen tai teillä olis muuten vaan jotain kysymyksiä mielessä, niin niitä ehtii vielä jättää kommenttiboksiin :)

Huomenna lähden muutaman päivän lomalle Suomeen, en malta odottaa että pääsen taas ruisleivän ja Hesarin ääreen, vaikka se tarkoittaakin Diamond Jubilee juhlien missaamista. Mielenkiinnolla odotan miten saan raahattua 20kg matkalaukun, 8kg kitaran ja käsilaukun metrossa lentokentälle. Noh, onneksi oon taas käynyt salilla... Blogi viettää siis hiljaisuutta ainakin ensi keskiviikkoon asti, sen jälkeen palaillaan Suomikuulumisten ja vastausten merkeissä.

Day 13: A song that is a guilty pleasure

Nyt menee kyllä uskottavuus lopullisesti... Puolustuksekseni sanottakoon, että tätä ei vaan voi kuunnella hymyilemättä ja tällä on myös aika kiva viihdyttää (lue: kiduttaa) kavereita öisessä Subwayssa patonkien äärellä.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi! Rakastan sun blogia ja siitä on ollut mulle paljon iloa ja hyötyä oman au pair -vuoden suunnittelussa. Yksi kysymys tuli vielä mieleen: oon nyt muuttamassa syksyllä Lontooseen - mitä sinne kannattaa pakata mukaan?! Matkalaukkuun mahtuu aika rajoitetusti kamaa, joten mitä suosittelisit että ottaa Suomesta mukaan, mikä taas kannattaa jättää tänne?

Thanks :)

Lumi kirjoitti...

Mä voisin tähän laitella näitä kysymyksiä kans :) Kun sä oot kertonu jotenki niin positiivisiä asioita sun auppari-ajasta, niin mua kiinnostais vähän et onko sulla ollu jotain ongelmia tai riitoja tän perheen kanssa ? Ja onko sun au pair perhe sulle niinkun oikee perhe, et kohteleeko ne sua niinkun työntekijää vai enemmän ku "isosiskoa" ? Sit mua kiinnostais kans et millon sulla on ollu kaikista rankinta siellä, tai et on ollu sillai niitä vaikeita hetkiä ? Ja sit kans et mitkä on ollu sun auppariajan kohokohtia ? Kiva jos nää päätyis vastattuje kysymyste listalle :)

Lumi kirjoitti...

Ja nyt tuli tälläi jälkikätee miälee, et veitkö jotain/mitä sun au pair-perheelle tuliaisiksi ? Ja oliki siellä aikasempi au pair, ja jos oli niin mitä mieltä et pitäiskö sille viedä kans jotaan tuliaisia ? Mitkä syyt sai sut lähtemään au pairiks ?