torstai 17. toukokuuta 2012

Lets mennään!

Tein äsken vähän koepakkailuja... Oon siis menossa käymään Suomessa parin viikon päästä ja ajattelin viedä silloin jo mahollisimman paljon tavaraa mukanani. Kesti joku kaks tuntia saada käytyy näitä tavaroita läpi ja laukku painaa tällä hetkellä 18kg. Jouduin melkein istumaan sen päälle, että sain sen kiinni. Ja sieltä puuttuu vielä kaikki tuliaiset! En ees haluu ajatella miten saan raahattua sen ja ison käsilaukun (johon ne tuliaiset on siis ängettävä) ja KITARAN täpötäydessä metrossa yksinäni lentokentälle...

Laukkupaniikin lisäks oon pari päivää (tai oikeestaan pari yötä) panikoinu siitä, että mun huoneessa saattaa asua hiiri. Oon nyt parina yönä nimittäin herännyt sellaseen ihmeelliseen rapinaan, niin kuin joku rapistelisi roskapussia. Ekana yönä pomppasin ylös, mutta en löytänyt mitään. Viime yönä tyydyin vaan rykimään ja kolistelemaan seinää, jos se hiiri vaikka olisi edes tajunnut siitä mennä nukkumaan. YÖK!

Niin ja sitten tajusin myös, että en viime postauksessa kertonutkaan siitä mainitsemastani sähkökatkosta. Maanantaina vietin siis rauhallista pyykki/leffapäivää kotona, kun yht'äkkiä alkoi kuulua sellainen ihme pirinä ja sähköt meni poikki. Just kun mulla oli pesukone päällä! Panikoin hetken, että se vielä valuttaa kaikki vedet lattialle ja sitten tulee vesivaurio ja sitten se kone syttyy palamaan ja ja ja... mutta onneks näin ei käynyt vaan se jopa jatkoi automaattisesti pesua oikeesta kohdasta kun sähköt lopulta palasi. Mutta meillä oli siis koko katu ja ainakin puolet tosta High Streetista tunnin verran sähköttä (kivaa varmaan kaikille kaupoille jotka oli pilkkopimeenä) ja meidän kadun varrella pirisi joku yleishälytin koko sen tunnin kuin viimeistä päivää. Olipas jännää.

No joo, lupaan saada aikaseks jonkun vähän järkevämmän päivityksen loppuviikon aikana.

Day 7: A song that reminds you of a certain event

Rupesin just miettimään, että mulla on kyllä maailman huonoin musiikkimaku... Mutta tästä mulle siis tulee mieleen yks baarireissu Helsingissä reilu vuos sitten, jolloin taisin tän biisin ekaa kertaa kuullakin. Voin muuten sanoa, etten oo ikinä kuullut ihmisten laulavan yhtä kovaa mukana. Terveisiä vaan Veeralle, joka joutu kärsimään tästä biisistä paitsi tuona iltana myös noin kuukauden sen jälkeen mun laulamana :)) Koska tää vaan jää päähän, halus tai ei. Yleensä ei.

Ei kommentteja: