maanantai 7. toukokuuta 2012

Come on and join the fun

Hahaa, lauantaina tapahtu kyllä jotain superhauskaa! Olin päivällä keskustassa ja kävelin Bella Italia -ravintolan ohi. Siellä seiso ovella tarjoilija, joka huusi mulle "Good morning beautiful girl!" Kello oli siinä vaiheessa melken yks, eli ei nyt ehkä ihan aamu enää, mut mitäs minä kohteliaisuuksista valittamaan. Noh, illalla menin sitten syömään sinne ja kun tarjoilija toi mulle laskun, niin se sujautti sen mun eteen tosi salamyhkäisesti ja sanoi "Here's your receit and here's my phone number" ja käänsi laskun ympäri ja siellä tosiaan oli sen puhelinnumero. Tuijotin vähän aikaa sitä kuittia varmaan aika tyhmän näköisenä ja sit olin et "Did you seriously just write your phone number in the back of my receit??" Kuulemma joo ja se haluaa viedä mut kahville. Jaa... En ees oo varma oliko tää se sama tarjoilija joka huuteli mulle aamulla! Kaiken lisäks tää on jo toinen kerta kun oon saanu treffipyynnön Bella Italian tarjoilijalta. Näitä ravontoloita on keskustassa tosi monta ja kerran yhessä toisessa pisteessä tarjoilija sanoi vievänsä mut drinkeille seuraavalla kerralla! Oon kai maininnutkin tosta jossain aiemmassa postauksessa. Mietin kyllä, että kuuluuko näissä ravintoloissa tarjoilijoiden toimenkuvaan asiakkaiden iskeminen...


Tän tapauksen lisäks lauantaihin kuulu koti-ikävän lievitystä S:n kanssa Nordic Bakeryssa.



Tuo on siis sellainen skandinaavi-kahvila, josta saa mm. korvapuusteja, pannukakkua ja ruisleipää juustolla ja suolakurkulla. Ah, ihanuutta <3

Illalla menin katsomaan ekaa kertaa teatteria sinä aikana kun oon asunu täällä. Näytelmä tosin oli Eugene O'Neillin Long Day's Journey into Night, jonka oon nähny Suomessa jo kaks kertaa.


Mutta kun se on vaan ihan mielettömän hyvä näytelmä ja heti kun kuulin, että se menee täällä ja siinä on vieläpä David Suchet (eli Hercule Poirot), niin olihan se pakko päästä katsomaan täälläkin. Ja kyllä oli hyvä! Ei haitannut yhtään, että osasin melkein vuorosanat ulkoa. Halvempia lippuja Lontoon näytelmiin ja musikaaleihin voi muuten ostaa Leicester Squarella sijaitsevasta TKTS-kojusta. Eri lippukojuja on siellä vaikka millä mitalla, mutta TKTS on kai ainut virallinen, eli sieltä ei ainakaan pitäisi saada mitään väärennettyjä lippuja.

Mun lippu makso 30£, normaalisti 53,50£

Day 3: A song that makes you happy

Näitä löytyy vaikka millä mitalla, mut sanotaan vaikka tää:


Huh, voiko olla seksikkäämpää ääntä kuin Billyllä?!
Tästä muuten löytyy toinenkin versio, joka on tehty Mark McGrathin kanssa.

2 kommenttia:

Elise kirjoitti...

OI miksen tienny ton nordic bakeryn olemassaolosta? Pitää kävästä siellä fiilistelemässä!

Pinja kirjoitti...

Kannattaa ihmeessä käydä kokeilemassa! Ei oo ees sen kalliimpaa kuin muuallakaan ja siellä voi jopa saada palvelua suomeksi :)