tiistai 17. huhtikuuta 2012

You and I'll be safe and sound

Sain vihdoin Hunger Gamesit loppuun. Ei voi muuta sanoa kuin että huh. Mutta olipas ihana <3 Ja joo, lupaan että tää oli viimeinen ihkutus kyseisestä kirjasarjasta. Mutta tää seuraava biisi on kyllä jotain niin kaunista:



A oli tänä aamuna hauska. Ensin se oli vähän känkkäränkkätuulella, mutta sitten ihan kuin katkaisijasta olis kääntänyt, niin ääni muuttui ihan toiseksi. Yht'äkkiä jokaisen pyynnön perässä oli "please". Normaalisti, jos A haluaa mun avaavan sille play dough -purkin, niin se sanoo "Open this!" Nyt sieltä tulikin "Can you open this, please?" Ja huom, ilman että olin edes muistuttanut käytöstavoista! Kun sitten ojensin sille avatun purkin, niin sieltähän pärähti vielä kauniit kiitoksetkin päälle ihan oma-aloitteisesti. (Yleensä A kiittää jostain vasta sitten kun olen sanonut kolme kertaa painokkaasti "ole hyvä") Hyvä etten pudonnut tuolilta. Noh, mukavaa, että välillä näinkin.

Day 30: Your day

Tänään olen laiska. A on nyt siis takaisin päiväkodissa, eli mulla on päivät vapaata. Pesin äsken pyykkiä, laitoin ruokaa ja luin tosiaan sen kirjan loppuun. Nyt aion vaan ottaa rennosti ja hengailla. Mitä sitä turhia hötkyilemään.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin päättyi 30 days -haaste. Eipäs sitä väännettykään kuin melkein neljä kuukautta... Mutta mullapas onkin jo seuraava haaste tiedossa teidän viihdytykseksenne! Pysykää kuulolla :)

Ei kommentteja: