keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Our little ponytail girl grown up to be a woman


Tässä ois nyt ne lupaamani loput 20 kohtaa siitä bucket listista.

Ja muutaman muunkin merkkilaukun mutta tää olis hienoin.

Oi ihanuutta!

Avomalli kera autonkuljettajan, kiitos!


Olis hyödyllinen mun uran kannalta.


Mutta kun se on niin vaikeeta.
Eipä varmaan tuu yllätyksenä mut tunteville...

Tän ois parasta olla sit joku texasilainen cowboy
 eikä mikään suomalainen sikatilallinen...

Just tollasessa niinkuin tossa kuvassa.

Missä se mun talo siis sijaitsis.
Tää on mun ultimate dreameista ultimatein.

Coolein kesätyö ever!

Mulla on tullu tätä kohtaan joku pakkomielle, ei mitään käsitystä miksi.

Jossain missä EI oo haita!
Vinkki vinkki veliseni.
Paljon pieniä varpaita vipeltämässä ympäriinsä.

Kuuluu ehkä aika oleellisesti yhteen ton edellisen kanssa.

Tää on ollu jo pitkään suunnitelmissa.

Ois ihanaa jos olis tällänen.

Jep isi, sä et pääse luistamaan tästä, sori vaan.

Ootteko nähneet ihanampaa kuvaa?? En mäkään.

Tässä teille vielä hyvänmielen biisi, joka liittyy tähän sen verran että siinä lauletaan ämpäristä.

3 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Aaaah, nää on tosi ihania ! :)

martsu kirjoitti...

Mitä mitä.. . miksi sikatilallinen ei mukamas kävis...aattele sit ois aina kinkkua omasta takaa joulupöytässä...hah haaa....

Ei ku kyl mää tiiän ... = )))

Pinja kirjoitti...

Emma: Joo nää on just parasta sadepäivätekemistä! :)

Ihana tätini: Hei mä en ollukaan aatellu sitä tolta kannalta... :D