maanantai 23. huhtikuuta 2012

If you jump, I jump


Eilen käytiin Camdenissa kattomassa tyttöjen kanssa Titanic 3D:nä. Eihän siitä voi muuta sanoa kuin että NYYH! Siinä vaiheessa, kun Rose päästää Jackin uppoamaan mereen salista kuului oikeen iso yhteinen nyyhkäisy. Mutta olihan se ihanakin. Ja nyt voikin taas viettää muutaman vuoden rauhassa ennen kuin tarvii kattoa se uudestaan. Leffa-asuna oli seuraavaa:

Turistikuva Piccadillylla

Jakku Reiss, huivi H&M, paita Uniqlo, jegginssit BHS,
kengät M&S, laukku Guess, aurinkolasit Global.
Wannabe muotibloggari :))
Leffan jälkeen mentiin Mornington Crescentiin odottamaan tubea ja siellä asemalla oli HIIRI! Ensin se oli siellä raiteilla ja jos se ois pysyny siellä niin oisin ehkä vielä kestänyt hermostumatta, mutta sitten se saamari sentään kiipesi ylos sieltä meidän laiturille. No okei, se oli toisessa päässä missä me mut silti. Se oli ihan kamala ja juoksenteli koko ajan ympäriinsä meitä kohti ja olis ihan hyvin voinut tulla just mun luo ja kiivetä ylös mun jalkaa pitkin! S raukka joutu kärsimään mun hysteriakohtauksesta ja muut laiturilla olijat varmaan luuli että olin ottanut jotain kun hyppelin ja kiljuin ympäri metroasemaa. No joo, onneks Lontoossa on muutama muukin hullu mun lisäkseni.

3 kommenttia:

satu kirjoitti...

Hieno asu! :) Aivan mahtavaa mennä Lontooseen ja tulla hiirten vainoamaksi... sä oot hiirimagneetti tai sitten niitä ä l l ö t y k s i ä (jaiks) vaan on siellä muutama. Veikkaan jälkimmäistä.

Äiti kirjoitti...

Vähänkö tyylikäs wannabe muotibloggari :)

martsu kirjoitti...

Vähäks ihkuuu...kivat vaatteet sulla ja muutenkii niin ... you know!!!