lauantai 10. maaliskuuta 2012

She's watching him with those eyes

Eilen kävin päivällä taas vähän Oxford Streetilla. Tällä kertaa ei selvitty ihan ilman shoppailuja mut ihanin löytö, pitsiunelmamekko, jäi vielä kauppaan. En tosin tiiä miten pitkäks aikaa... Illalla lähettiin taas S:n ja E:n kanssa juhlimaan, tällä kertaa otettiin suunnaksi Camden ja KOKO. Paikkanahan toi KOKO on tosi hieno, se on rakennettu vanhaan teatteriin ja on upea sisältä. Ihan kiva paikka muutenkin kun siellä soi vähän erilainen, indiemusa. Bändi tosin ei ollu hirveen hyvä, kun ne soitti niin kovalla, että kuulosti vaan meteliltä - ja mä oon kuitenkin pilannu kuuloani jo aikas monissa konserteissa ilman korvatulppia. No, anyway, kivaa oli kuten aina ja aamulla reippaana töissä klo 9 neljän tunnin yöunilla :) Tässä pari kuvaa KOKOsta ulkopuolelta, otan ens kerralla kameran mukaan niin saatte myös sisäkuvia ja vähän tunnelmallisemman näkösiä ulkokuviakin...




Aamulla olin tosiaan pari tuntia töissä ja oli tosi kivaa, kun poika oli ekaa päivää tällä viikolla hyvällä tuulella. Luettiin varmaan sata kirjaa ja tanssittiin. Vinkki vaan niille, jotka valittaa että lasten kanssa ei voi liikkua: laita musiikki soimaan (80-luku toimii erityisen hyvin), ota lapsi syliin, tanssi kuin hullu. Hiki tulee satavarmasti, lasta naurattaa ja se on kivaa hellittelytekemistäkin kun lapsi saa olla sylissä. Tää on meidän yhteinen suosikki:


Huomasin tänään, et poika auko välillä suutaan biisin mukana. Onko noloa jos nelivuotias laulaa tarhassa "I wish that I had Jessie's girl" ja sanoo että "joo, mun nanny opetti tän mulle"?

Töiden jälkeen lähin taas Camdeniin, tällä kertaa kuitenkin ihan päivällä. Käytiin E:n kanssa tutkimassa vintagekojuja, naureskelemassa yhden italialaisen ravintolan omistajalle ja syömässä ihan sairaan hyvää pitsaa. Kotiin tullessa oli ihanaa istua bussissa kun koko Oxford Circus oli ihan kaaoksessa, kuunnella hyvää musaa ja miettiä että niin, mä tosiaan asun Lontoossa.


Day 18: Your favorite birthday

Ei mulla tuu mitään yksittäistä ykkössynttäriä mieleen. Kaikki mun synttärit on olleet kivoja.Varmaan jotkut lastensynttärit?

Ei kommentteja: