sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Roll down the window and let the wind blow back your hair

Sain lauantaiaamun vapaaksi, eli perjantai-iltana oli tietty lähdettävä tyttöjen kanssa baanalle. Suunnattiin E:n ja S:n kanssa Roxyyn, joka on sellanen aika pieni klubi Tottenham Court Roadin lähellä. Mentiin sinne joskus kymmenen jälkeen, jolloin oltiin suunnilleen ainoot naispuoliset henkilöt koko paikassa. Siinä sitten aikamme ihmeteltiin, mutta kyllä sinne onneks tuli sitten muitakin tyttöjä. Oli (taas) ihan sikahauska ilta/yö, tanssittiin kuin hullut ja yhden drinkin jäljiltä ei ollu ees krapulaa aamulla.

Lauantaina lähin puolen päivän aikaan keskustaan. Mukaan tarttu uudet korkokengät (kun ne suorastaan huus mun nimeä eikä mulla oo täällä kun yhet) ja sormus (kun niitä ei voi koskaan olla liikaa). Päivän asu koostui H&M:n mekosta, cashmere-neuleesta, ilmaisvyöstä ja Nextin kengistä ja näytti tältä:

Ai nää mun posetuskuvat on kyllä niin hilarious!

Tänä aamuna kävin ekaa kertaa täällä kirkossa. Meillä on tosi kiva kirkko ihan lähellä tossa puistossa ja palvelus oli musta ihan kiva. En vaan tykänny YHTÄÄN, kun siellä oli sellasta painostavaa porukkaa. Kun tuli ehtoollisen aika, niin pappi sanoi, että vierailijat voivat vain istua ja katsoa, jos eivät halua osallistua. Juuri tämä oli mun suunnitelma, kun olin ekaa kertaa paikalla, mutta eipä kelvannut mun vieressä istuvalle mammalle. Se raahasi mut väkisin sinne eteen, vaikka yritin miten vastustella, kun "tuut nyt ainakin siunattavaksi". Teki suoraansanoen mieli potkasta kyseistä muikkia. Ennen kun lähettiin kirkosta niin se vielä hymysuin kertoi mulle kuinka se on siellä joka sunnuntai. Ihan kiva, mä taidan olla sitten jossain muualla. Pahoittelen nyt mitenkään au paireiluun kuulumatonta vuodatusta, mutta ihan oikeesti en vaan voi kerta kaikkiaan sietää tollasta uskonnollista painostamista. Tuli niin ikävä Holy Islandin rentoa ilmapiiriä. Ja se on sentään pyhiinvaelluspaikka!

Lähdin sitten purkamaan ärsytystäni lenkille kaatosateeseen mutavellipuistoon. Olin niin onnellinen kun pääsin vihdoin ulos, kahden viikon liikuntatauko flunssaa potien ei sovi mulle ollenkaan. Lenkiltä suuntasin nopean banaanin ja teen (hei tää on Englanti, aina on aikaa teelle) jälkeen suomalaiselle kirkolle au pair -tapaamiseen. Jaettiin vinkkejä, miten kestää ja kesyttää känkkäränkkäpäivä. Sieltä suunnattiin taas tyttöporukalla keskustaa syömään, tällä kertaa mentiin "Slug and Lettuce" -nimiseen pubiin ja olipa hyvää chili con carnea!

Ja huom! ihmiset, tuolla oikeessa reunassa voi vielä muutaman päivän ajan äänestää mistä aiheista haluu lukea enemmän tästä blogista. Ei tarvi olla kirjautunut sisään tai mitään, klikkaatte vaan lempivaihtoehtoanne :)

Day 16: A song I wish I knew the words to

Tää on vähän vaikee, ei mulle tuu mitään biisiä mieleen. Tai siis, jos haluun tietää jonkun biisin sanat voin aina Googlata ne, right? En tietty muista kaikkien hyvien biisien sanoja, esim. Bruce Springsteenin monissa biiseissä on niin pitkät lyriikat, että kestää ikuisuus oppia ne. Ehkä se biisi ois sitte mun ehdoton lemppari Pomolta eli Thunder Road:


2 kommenttia:

marit kirjoitti...

Ooooot sie sit niin söpö!!!

Pinja kirjoitti...

Hih! No parhaani yritän :D