torstai 29. maaliskuuta 2012

Paina taas kaasu pohjaan, anna elämän mennä

Mulla ei nyt oo mitään jännää kerrottavaa. Tällä viikolla oon vaan käyny salilla ja lenkillä ja maannu Hyde Parkissa ottamassa aurinkoa. Onnistuin kahdessa tunnissa polttamaan jo toisen käsivarteni... Pojun kanssa tuli tosin läpimurto tässä yks päivä. Meen siis hakemaan sitä tarhalta siinä neljän jälkeen, jolloin ne on yleensä lopettamassa ruokailua. Tähän asti aina kun oon ilmaantunu sinne ruokasaliin, niin A:n ilme on kertonut hyvin selvästi, että olisin voinut jäädä kotiin, mutta tiistaina, VIHDOIN KOLMEN KUUKAUDEN JÄLKEEN, pojan kasvoille syttyi mut nähdessä mitä ihanin hymy ja se jopa vilkutti mulle!! Jee! Ei ois voinu au pair olla iloisempi. Varsinkin kun olin kiva ja olin muistanut tuoda mukanani sekä aurinkolasit että scootterin puistoreissua varten, niin sekä minä että poju oltiin happy campereita.

Viime viikonloppu meni, taas vaihteeksi, juhlimisen merkeissä. Perjantaina oltiin Borderlinessa, joka on sellainen pieni, vessanhajuinen (not kidding) indiepaikka. Ihan ok. Lauantaina pyörähdettiin ensin Shepherd's Bushissa Walkabout-nimisessä baarissa/pubissa, josta jatkettiin keskustaan The Roxyyn, jossa on käyty kerran aikasemminkin. Siellä oli hyvä meno ja kotona olin vasta aamukuudelta :) Ens viikonloppu tulee menemään myös tanssilattialla, mutta sen jälkeen aattelin pitää yhen rauhallisen viikonlopun. Tosin silloin on pääsiäinen ja mm. Walkaboutissa kuulemma tiedossa hyvät bileet, että voi olla että kotiviikonloppu siirtyy vasta parin viikon päähän... Mutta kyllä sitä nyt jaksaa, kun on nuori ja kaunis, haha!

Day 23: Something that makes you feel better

Vaihdan taas näitä päiviä päikseen, kun päivä 22 käskee laittamaan jonkun kuvan, eikä mulla nyt oo mitään kivaa, niin se tulee sitten ens kerralla.

Mutta asiaan, eli asiat jotka saa mut paremmalle tuulelle on:
  1. juhliminen pilkkuun asti (ei tosin tehoa enää seuraavana aamuna)
  2. kaurapuuro voilla ja sokerilla (kun on ensin kokeillut kohtaa yksi)
  3. lenkkeily Bon Jovin, Joan Jettin/The Runawaysin ja Gunnareiden tahtiin
  4. paidattomien miesten bongailu puistossa mun ihanien ystävien kanssa
  5. tää sää ja viime kesän ehdoton biisi:

Ai rakkaus tätä biisiä!

1 kommentti:

Martsu kirjoitti...

Just joo...niin ne toiset vaan pailailee ja nauttii Londonista....No olet sen kultaseni ansainnut sen!!! Muuten onkohan siellä Shepherd`s Bushissa viellä market place?? Oli aikoinaan kiva shoppailupaikka ja sieltä sai ihania isoja mangoja..nam, nam.