perjantai 30. maaliskuuta 2012

Don't you want to see these clothes on me?

Viikon kestävä shoppailutaukoni jatkui tasan tähän aamuun kello kymmeneen asti. Olihan siinä jo neljä kokonaista ostosvapaata päivää ja muutama tunti päälle. Hemmetin Primark. Ja koska repsahdus oli jo tapahtunut, saatoin sitten käydä ehkä mahdollisesti ihan vähän myös New Lookissa. Syytän tästä kyllä vaan ja ainoastaan mun kavereita, jotka suorastaan pakottaa mut baariin niin usein, että mun bilevaatteet kerta kaikkiaan loppuu kesken. Koska kahta kertaahan (tai ainakaan kolmea) en siis todellakaan samoissa kuteissa samoille ihmisille näyttäydy. Ja ehkä vika on myös vähän mun äidissä, joka käski mut asioille Oxford Streetin houkutusten keskelle. Joka tapauksessa missään nimessä tästä rahantuhlauksesta ei voi syyttää ainakaan mua. Ai miten niin kenelle ne uudet vaatteet oli? No mulle tietty, miten se nyt tähän liittyy...?


Day 22: A photo you took

Saatte nyt kaks yhden hinnalla näitä mun ihania posekuvia. Eli vähän esimakua huomisen partylookista:



2 kommenttia:

satu kirjoitti...

Joo, noin mulleekkin käy toisinaan...saatan e h k ä mahdollisesti käydä ihan vain pikkuisen jossakin kaupassa. :)

Pinja kirjoitti...

Juu se on kyllä kamalaa kun pääsee niin ihan vahingossa vaan tapahtumaan :)