tiistai 21. helmikuuta 2012

Sick and tired

Oon nyt toista viikkoa kipeenä, eikä tää tauti osoita mitään merkkejä siitä, että olisi lähdössä pois. Itseasiassa oon vielä kipeempi kuin viime viikolla! Kyseessä on siis vaan flunssa, ei mitään sen vakavampaa, mutta alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää kun ei oikein voi tehdä mitään. Ja kaiken lisäks nyt pikkupoikakin on kipeenä!

Mitähän tässä on oikein tapahtunut viime aikoina... Perjantaina vierotusoireet soittimista kävi liian koviksi, joten marssin kauppaan ja ostin uuden kitaran. Se on musta ja ihana ja mulla oli vasta kolme kitaraa ennen tätä, eli sille oli selvästi myös tarvetta. Olikin ihan hyvä, että kävin ostamassa jotain piristettä itelleni, koska lauantaina sitä tarvittiin. Multa nimittäin varastettiin puhelin baarissa. Ei hirveen kiva, mutta onneks kyseessä ei ollu mikään iPhone ja mulla oli sellanen pay-as-you-go -liittymä, eli varkaat ei ees pystyneet tekemään mulle hirveetä laskua. Olin myös tosi onnellinen, että veivät "vaan" puhelimen, eikä esim. samassa laukussa ollutta lompakkoa pankki- ja luottokortteineen. Mutta pitääkää oikeesti ihmiset (etenkin täällä Lontoossa) huolta laukuistanne! Mulla oli laukku koko aika vieressä, takkien alla, käsi siinä päällä ja mun kaveri istui naama meidän tavaroihin päin, eli näki periaatteessa koko ajan mitä siinä tapahtui. Mutta eipä auttanut. Noh, nyt mulla on entistä halvempi ja rumempi kännykkä, toivotaan että tää pysyis mulla tallessa vähän kauemmin kuin pari kuukautta...


Huomasin muuten että mun kaikki postailut on olleet tälläsiä vapaa-aikapäiväkirjoja, eli jos teillä on jotain aihetoiveita mistä haluutte mun kirjottavan, niin niitä voi jättää kommenttiboksiin. Voivat liittyä ihan mihin tahansa. Muuten shoppailu- ja biletysjutut jatkuu :)

Day 13: This week

Katso yläpuolella oleva.

Ei kommentteja: