torstai 9. helmikuuta 2012

I see skies of blue and clouds of white

No niin, nyt oon taas takaisin Lontoossa. Työviikko alko mukavasti, kun poika on vesirokossa. Onneksi on jo menossa pois niin ei kutise koko aikaa ja tänään pääsi jo takaisin päiväkotiin. Eilen päästiin vähän puistoonkin purkamaan energiaa ja täytyy sanoa että täällä on niiiiin paljon kivempi sää kuin Suomessa... Vaikka on täälläkin kylmä. Muuten päivät onkin menny lähinnä piirrettyjen parissa. Kiva kun vanhemmatkin on kotona, niin en joudu tekemään mitään 12 tunnin työpäiviä.

Aurinkoinen päivä leikkipuistossa

Viikonloppu Suomessa oli kyllä tosi kiva. Perjantaina lähdettiin heti aamusta mun tädin kyydissä Porvooseen mummon ja mofin luo kyläilemään. Ja vaikka luotankin tätini autonkäsittelytaitoihin, niin en oo varmaan ikinä pelänny niin paljon auton kyydissä (paitsi silloin kun oon itse ajanut). Lunta tuli ihan hirveästi ja pöllysi ympäriinsä, eteensä ei nähnyt kuin pari metriä ja silti jotkut hullut ohittelivat kuin mitkäkin rallikuskit! Päästiin kuitenkin perille kolaroimatta nauttimaan mummon ihanista pullista ja suomifilmien klassikoista :)

Lauantaina oli ihanan ystäväni ihanat häät ja oli kyllä niin ihana päivä! Voi tätä ihanuuden määrää... Oli superkivaa päästä taas näkemään kavereita, pukeutumaan hienosti (mekkoakin kehuttiin, siitä tulee toivottavasti kuvaa myöhemmin), syömään hyvin ja juhlimaan oikein tyylillä. Kävin jopa tanssimassa, kun pakotettiin. Menoa ei hidastanut edes oikein mukava flunssa, jonka sain sopivasti juuri ennen Suomeen tuloa. Nähtävästi lasi tai pari kuohuviiniä auttaa vaivaan kuin vaivaan...

Sunnuntaina iskä tuli kylään mun pikkuveljien M:n ja P:n kanssa. Olo oli kuin jossain talk showssa, kun molemmat pommitti mua vuorotellen kysymyksillä. Paras oli seuraava keskustelunpätkä:
M: Onks se poika (hoitolapsi) kiva?
Minä: Joo mut ei yhtä kiva kuin te kaks.
M: Niin kun sä RAKASTAT meitä!
Aww <3
Sunnuntai-illalla pidettiin vähän vaalikatsomoa ja tuloshan oli tietty ihan odotettu mutta höh silti.

Maanantaina kävin kosmetologilla ja sitten äiti suostu ystävällisesti kasvattamaan vaatekaappiani parilla uudella mussukalla (joista niistäkin tulee varmaan kuvaa myöhemmin, mun pitää vissiin koota joku vaatepostaus...) Loppupäivän otin rennosti eli katsoin Gilmoren tyttöjä, ja pari jaksoa meni kyllä kuunteluoppilaana kun sohva halusi välttämättä että nukun siinä päiväunet enkä kehdannut kieltäytyä, kun ei oltu kuitenkaan nähty pitkään aikaan. Illalla lähdin sitten kohti lentokenttää ja Englantia. Onneksi Lontoon "lumikaaos" ei enää sotkenut aikatauluja ja jopa metro kulki ihan normaalisti. Olin kotona joskus kymmenen aikaan illalla ja kaaduin melkein heti sänkyyn, on se niin raskasta se Valittujen Palojen lukeminen lentokoneessa.

Day 11: A list of all the places you've lived

Nyt tarkkasilmäiset saattavat huomata, että tänään olisi oikeasti vasta päivän nro 10 vuoro, mutta kun siihen pitää laittaa kuva päivän asusta enkä viitsi kiusata teitä kuvalla itsestäni hiukset sekaisin, meikittä, yökkärihousuissa ja fleecetakissa, niin ajattelin nyt siirtyä suoraan päivään 11 ja laittaa sen päivän asu -kuvan ens kerralla, kun näytän enemmän ihmiseltä.

Tää Lontoon asunto on viides paikka missä asun. Mähän oon siis Keravalta kotoisin ja oon asunu siellä kolmessa asunnossa. Ihan vauvana yhdessä josta en muista mitään. Vähän vanhemmasta vauvasta noin 15-16 vuotiaaksi yhdessä toisessa asunnossa ja sitten kolmannessa, joka on mun lemppari. Vuoden 2011 tammikuussa muutin Helsinkiin Pasilaan mun kaverin kanssa ja sieltä sitten tulinkin tänne Claphamiin. Täältä kun tuun takaisin Suomeen niin eiköhän se taas Helsinki sitten kutsu mua.

3 kommenttia:

Äiti kirjoitti...

Kuudes paikka, me asuttiin Porvoossakin siinä välissä :)

Martsu kirjoitti...

Mitääääh...pelkäsitkö sä oikeesti MUN kyydissä...hmmmmm...no onneksi laitoit tohon, ettet kuitenkaan niin paljon ku omassa kyydissäs...HA.HAAAA..oot niin ihana!!!!!!

Pinja kirjoitti...

Äiti: No niin kato nyt se sun varhaisdementia on tarttunu muhunki!!

Ihana tätini: Niin oonki ihana <3