torstai 5. tammikuuta 2012

Sunshine, Lollipops and Rainbows

Viime päivien positiivisin asia on ollut se, että täällä on vihdoin paistanut aurinko! Kiitos sen, sain vihdoin otettuu kuvan meidän kadusta teidän iloksi



Onnistuin näköjään ikuistamaan myös oman varjoni. Tän tarkempia kuvia tästä kadusta tai meidän talosta (ulkoa tai sisältä) ei tuu tulemaan, mut otan toki kuvia muuten tästä alueesta ja yritän laitella niitä tännekin.

Viime päivinä oon lähinnä hengaillu. Lauantaina kävin shoppailemassa Oxford Streetilla, joka on siis kai suurin (ainakin tunnetuin) ostoskatu Lontoossa. Siellä on kakki perusliikkeet ja tavaratalot, kuten Topshop ja Selfridges, luksusliikkeitä löytyy enemmän muilta kaduilta. Oon shoppaillu tähän mennessä yllättävän vähän, oon ostanu vaan yhet kengät, jotka nekin ihan tarpeeseen, kun en saanu pakattuu mukaan kun kahet kengät (plus lenkkarit, joita ei lasketa). Sitä paitsi oon haaveillu tälläsistä herrasmieskengistä jo jonkin aikaa, eli selityksiä tälle ostokselle kyllä riittää.




Tosin oon käyny Bootsilla suunnilleen joka päivä tuhlaamassa palkkaani, mut kyllähän nyt kynsilakat ja kuorintavoiteet on ihan tarpeellisia hankintoja nekin, vai mitä? :)

Eilen mulla oli eka "normipäivä", kun lapsella alko taas päiväkoti. Toisin sanoen mulla oli päivällä aikaa esim. kahvilassa norkoiluun kermaavaahtokaakaon kera. En valita.




Toki kun Englannissa ollaan, niin päivät ei voi olla pelkkää auringonpaistetta, ja täällä onkin ollu parina päivänä ihan järkyttävä myrsky. Tuuli on ollu niin kovaa, että siltoja ja teitä on jouduttu sulkemaan ja voin sanoa, ettei ole maailman mukavinta kävellä kotiin kaatosateessa, kun tuulee niin hirveesti, ettei sateenvarjoa kerta kaikkiaan pysty pitämään auki. Meidän katu on myös tällä hetkellä aika järkyttävän näköinen, kun tuuli on riepotellu auki ulkona olleita roskapusseja. Toivottavasti joku tulee siivoamaan ne pois ennen kuin eräät tietyt siimahäntäiset karvapallot löytävät paikalle. 



2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Missä päin Lontoota asut? Mä juuri muutin takaisin Suomeen, asuin 10 kk Croydonissa. Vähän täällä on tylsää, haluan takaisin Lontooseen! Nauti :)

Pinja kirjoitti...

Mä asun Claphamissa Lambethissa, ihan kiva paikka :)