keskiviikko 25. tammikuuta 2012

She always had a thing about falling in love with a bad boy

Monissa blogeissa on ollu tällainen "Elämän kymmenen pientä iloa" -haaste, missä pitää tältä sivulta valita omasta mielestään 10 parhaiten tuota lausetta kuvaavaa lainausta. Tää oli oikeesti aika vaikee, koska valinnanvaraa on valtavasti ja oisin halunnu valita melkein kaikki. Tunnin kestäneen karsinnan jälkeen tässä olis kuitenkin ne mun suosikit:


Tää on yks parhaista asioista mitä tiedän.
Tiedättekö, kun ne tulee kadulla vastaan ja niiden tuoksu leijuu mukana vielä seuraavat 10 metriä? Ah!


Etenkin kun ne syö jäätelöä.


Yksi syy miksi hankin ajokortin.

Jos mulla olis kumpparit täällä mukana,
niin tehtäis tätä yhdessä pojun kanssa joka aamu.

Erityisesti silloin, kun kyseessä on tuulihatut.

Mua naurattaa jo pelkkä ajatus tästä. Ja tätä käy mulle usein.

What can I say? Kivaa etenkin pubeissa.

Aww <3

Lempiharrastuksiani.
Tähän kuuluu myös asianmukaiset ilmeet ja liikesarjat.

Varsinkin, kun ne alkaa vielä kuorsata äänekkäästi.

Day 6: A place you've never visited but want to
Tää olis kyllä ehdottomasti Jenkit, tai siis Yhdysvallat, kun Pohjois-Amerikan tutkimuksen proffa kielsi ehdottomasti käyttämästä Jenkit-sanaa, ellei sitten tarkoita vaan sitä aluetta. Joka tapauksessa haluisin tietty käydä siellä monessakin paikassa, mut erityisesti Texasissa, Tennesseessä ja muissa konservatiivisissa kantrimusiikin keskuspaikoissa, joissa kaikilla on omat ranchit ja miehet istuu illat baarissa stetsonit päässä (ai miten niin stereotyyppistä ajattelua??). Tässä teille mun lempikantribiisi, jota voin kuunnella tunnin putkeen repeatilla nupit kaakossa naapureiden iloksi. Ladies and Gentleman, Toby Keith ja God Love Her! 

Ai mä niin rrrrrrakastan tätä biisiä!

Ei kommentteja: