torstai 12. tammikuuta 2012

I've been noticing you noticing me as I noticed you

Jee! Pääsin vihdoinki vähän shoppailemaan, tosin ihan täällä Claphamissa, en jaksanu vääntäytyy keskustaan asti. Tajusin silloin viime lauantaina, että jos haluun käydä enemmänkin klubbailemassa täällä, niin tartten tosiaan jonkun muunkin asun kuin sen yhden mekon, jonka olin tuonu mukanani. Joten tottakai tätä maailman tarpeellisinta vaatetta oli sitten lähdettävä metsästämään oikein urakalla. Kerrankin kävi kuitenkin hyvä tuuri ja löysin jotain ekasta kaupasta johon menin (no okei, olin ehkä käyny siellä jo muutaman kerran katsastamassa tarjontaa). Löysin ainakin omasta mielestäni tosi kivan mekon, se on musta-pinkki, siinä on istuva vyötärö ja levee helma ja tietty se on aika lyhyt. Viime viikkoisen perusteella en oikeesti oo varma päästettäiskö täällä ees sisään baariin missään pitkässä mekossa, joillain klubeilla on korkojenkin minimisenttimäärä säädetty... Anyway, tää on vähän kivemman näkönen päällä kun henkarissa, ja just mun bodylle sopiva


En kuitenkaan ostanu vaan bilevaatteita, vaan löysin kanssa tosi kivan neuletakin ja siihen sopivan topin ja sainpa vielä vyönkin (no okei, se on muovia mut kuiteski) kaupanpäälle! Kysyin oisko heillä mitään vöitä, kun halusin vaan nähä millaselta toi takki näyttää vyön kanssa kun siinä ei oo mitään nappeja tai mitään ja myyjä sanoikin sitten, että "toi sopii sulle tosi hyvin, saat ton vyön omaks". Okei :) Noi on just mun värisiä, tollasia poltettuja oransseja tai miksi niitä nyt haluukaan kutsua, ja takki on tollanen laskeutuva ja kiva (en kai mä nyt mitään ei-kivoja ois ostanutkaan)


Oikeesti olin tosi tyytyväinen, et löysin jotain vaatteita, kun mulla oli niin vähän mukana omasta takaa. Ja sitten vielä kotona huomasin, et nää uudet arkivaatteethan sopii tosi hyvin yhteen niiden mun uusien kenkienkin kanssa, vyökin on samaa väriä! Seuraavaks mun onkin sitten pakko löytää jotkut korkokengät ton mekon pariksi.

Shoppailun lisäks kävin tällä viikolla kahvilla taas toisen au pairin, tällä kertaa virolaisen Lauran, kanssa. Kiitos vaan Facebookille, että täällä on aika helppo tutustua muihin au paireihin, ja kun ollaan kaikki samassa tilanteessa, niin ennestään tuntemattomienkin kanssa vierähtää ihan huomaamatta tuntikausia. Kaiken lisäks pääsee testailee uusia kahviloita/ravintoloita/pubeja/nähtävyyksiä yms hyvällä omallatunnolla, koska pitäähän sitä nyt jotain tehdäkin näiden uusien tuttavuuksien kanssa :) Tääkin kahvila missä nyt oltiin oli ihan sikasöpö, maalaishenkinen ja edullinen, siellä oli hirveesti eri vaihtoehtoja ja kivat maisemat viereiseen puistoon. Vaikka oonkin Starbucks-fani, niin se sai kyllä aika kovan vastuksen tästä vähän luonteikkaammasta paikasta, jossa ei voinut ees maksaa kortilla.

Day 2: Your favorite quote

Mä oon joitakin mun lempparilainauksia keränny tonne oikeeseen reunaan ja lisääkin varmaan laittelen kun löydän. Niistä mun ehdoton suosikki on kyllä varmaankin toi Mark Twainin. Samalla herralla on muitakin hyviä lausahduksia, kuten "Don't let schooling interfere with your education."



2 kommenttia:

marit kirjoitti...

Voi ku magee mekko..se on just niin Londonia...nii ja toi villatakki ja toppikii on kivat..ja sopii niihin uusiin kenkiiski hyvin, just niinku sanoit. = )

Pinja kirjoitti...

Eiks ookin :) Olin tosi ilonen näistä löydöistä, varsinkin kun olivat vielä aika edullisia!