sunnuntai 22. tammikuuta 2012

I got all my sisters with me

No niin. Piti tulla taas päivittelemään, kun pikkulinnut lauloivat, että meidän mofi oli jo kaivannut lisää juttuja :)


Huomasin tässä yks päivä, että Lontoo on vaikuttanut mun tyyliin hieman eri tavalla kuin olin kuvitellut. Suomessa mulla oli vaikeuksia lähteä viemään edes roskia ilman, että mulla oli ainakin meikkivoidetta, mieluiten myös ripsaria. Luennoille en todellakaan lähtenyt verkkareissa, ainut kerta kun oon menny kouluun oloasussa oli kirjotukset. En nyt siis tarkota, ettäkö oisin pukeutunu johonkin designerluomuksiin, mutta joka tapauksessa aamuisin kesti vähintään kaks tuntia päästä ulos ovesta. No, kun sitten tulin tänne, katumuodin mekkaan, niin luulin, että alkaisin nähdä entistä enemmän vaivaa ulkonäköni eteen. Boy was I wrong! Perjantaina päivän asuni oli seuraava: mustat pitsinilkkaiset pitkät kalsarit (joita ei voi parhaalla tahdollakaan yrittää kutsua legginsseiksi), xxxl-kokoinen raitaneule, jonka oon alunperin ostanut yöpaidaksi ja kultainen vyö, joka aiheutti sen, että tää paita hilautui aikamoisen lyhyeksi. Lisäksi mulla oli alla urheilutoppi, eli näytin ihan pojalta. Hiukset olin sutaissu ponnarille ilman peiliä ja meikin virkaa toimitti huulirasva. Ja joo, tämä tyylikäs kokonaisuushan olisi ollut ihan hyvä, jos oisin viettänyt päivän kotona, mutta koska halusin kaakaota, niin Starbucksiinhan se oli sitten lähdettävä. Flirttailinpa vielä kassapojankin kanssa, joka yritti huijata, että sekä suklaa että maito ovat lopussa eikä kaakaota siis saa (ehhehe ehhehe tosi hauskaa). Ja ellei tämä nyt sitten ollut tarpeeksi outoa että lähdin julkisille paikoille edellämainitun näköisenä, niin eipä kuulkaas edes hävettänyt. Itse asiassa tunsin itseni aika cooliksi. En tiiä onko se tää ilmasto vai mitä ihmettä mutta jotain outoa on kyllä nyt tekeillä! Teidän onneksi tää ei oo muotiblogi, eikä mulla siis oo kuvaa tästä uber mageesta tyylimomentistani.

Vaatteista muihin asioihin. Tällä viikolla meillä kävi joku kaasulaitoksen mies ja onnistuin taas osoittamaan laajan yleistietouteni.
Kaasumies: "Mikäs täällä on vikana?"
Pinja: "Ööh... Emmä tiiä, mulle vaan sanottiin että joku mättää."
Kaasumies: "No missäs teillä on boileri?"
Pinja: "Mikä broileri? Ei mitään havaintoa."
Kaasumies löydettyään boilerin: "Et tainnu tietää että se on ton lämmittimen takana?"
Pinja: "Nooh, jos ottaa huomioon etten ees tienny mikä toi "lämmitin" on, niin ei, enpä tieny."
Kaasumies: "Okei, no meeppä laittaa lämmöt päälle, varmaan tiiät mistä se tapahtuu?"
Pinja hyppelee iloisena: "Joo, SEN mä tiiän."
Kaasumies: "Kiitos. Laitatko nyt ne lämmöt pois päältä, darling."
Pinja painelee nappuloita: "Hmm, tota, mä en nyt näytä tietävän miten se tapahtuu..."
Kaasumies näyttää kärsivältä

Eilen oltiin pubissa suomalaisen S:n kanssa, joka on myöskin aupparina täällä Lontoossa. Pubin ovella oli sitten kaks portsaria kysymässä papereita. Siinä kun niitä todistuksiamme kaiveltiin, niin toinen poke sanoo toiselle, että lyö vetoa, että me ollaan sisaruksia, kun ollaan niin samannäköisiä. Minä siinä sitten näin tilaisuuteni tulleen harjoitella (valkoisen) valehtelijan taitojani välttääkseni mahdolliset tulevat vapaaehtoisen hommat nurserylla, eli reippaana tyttönä aloin asiaa vahvistamaan, että juu juu siskoksethan tässä vähän viihteellä, jolloin poke sitten voitonriemuisesti sanoo toiselle : "See?? I told you! I could work for the CIA!" Juuh... Mä voin hei suositella sua!

Day 5: Favorite television program

Tää on helppo! Sehän on ehdottomasti Gilmore Girls eli suomalaisittain Gilmoren tytöt. Omistan kaikki tuotantokaudet (tiiän äiti, ne on oikeesti sun) ja oon kattonu ne läpi tähän mennessä muistaakseni neljä kertaa. Koska en kuitenkaan muista vielä kaikkia vuorosanoja ulkoa, niin aion katsoa niitä ahkerasti jatkossakin. Ja musta Jess oli ehdottomasti paras Rorylle ja Dean oli maailman ärsyttävin nössykkä, vaikka rakensikin sen auton. Toki mä tykkään monesta muustakin sarjasta. Täällä seuraan lähinnä America's Next Top Modelia ja esim The O.C. on tullu myöskin katottua useemman kerran läpi, koska Ryan vaan on niin ihana (huomaako jostain, että mulla on joku THING näitä pahoja poikia kohtaan??). Mutta tähän mennessä ei oo ollu tyttöjen voittanutta ja mun on vaikee uskoo, että koskaan tulee olemaankaan.

Tiiän että tällänen referenssi sais proffat raivoihinsa,
mutta koska mä oonkin nyt poissaoleva niin: kuva Googlesta
No okei, täältä



2 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Ahihii, Gilmoren tytöt <3 !

Ja todellaki Jess voittaa Deanin ihan kympillä! :D

Pinja kirjoitti...

Juu, Gilmoren tytöt rulaa! :D