keskiviikko 21. joulukuuta 2011

You say goodbye, I say hello

Viimeisen viikon varrelle on mahtunu sekä hyvästejä (tai ehkä ennemminkin "see you latereita") ja uusia tuttavuuksia. Oon nähny mun parhaita kavereita ja ihania pikkuveljiä ja serkkuja nyt vikaa kertaa ennen lähtöä ja onhan tässä tietty ollu vähän haikeet tunnelmat. Vielä en oo kuitenkaan parkunu kertaakaan, mikä on kyllä sinänsä ihme, koska yleensä mulla aukee hanat jo jotain Kauniita ja Rohkeita katsoessa (mut mun horoskoopissa just sanottiin että vaa'at on "ylitunteellisia" eli pistän itkut suosiolla tähtien väärän asennon syyksi). Onhan tässä se tietty auttanu, et en oo kuitenkaan lähdössä loppuelämäksi minnekään toiselle puolelle maapalloa ja nykyään on niin helppo pitää yhteyttä kun on sähköpostit ja skypet ja muut. Tosin oon kyllä sanonut kaikille, että saa mulle etanapostiakin lähettää kun onhan se aina omalla tavallaan kivempi saada "oikee" kirje kuin sähköpostia. Ja nyt on kiva kun vietän vielä joulun täällä Suomessa perheen kanssa, niin näkee vielä mummoa ja mofiakin just ennen lähtöä :)

Mutta sitten uusiin tuttavuuksiin! Kävin tänään tapaamassa mun tulevaa host-perhettä. Perheen äiti on siis suomalainen ja olivat nyt Suomessa lomalla niin oli hyvä tilaisuus tavata ne ennen lähtöä. Perhe vaikutti kyllä tosi mukavalta ja ootan innolla, että pääsen tekemään kaikkea kivaa lapsen kanssa, oli ihanan energinen ja hauska tapaus :) Niillä on siis vaan yksi lapsi, kohta 4-vuotias poika, jota tästä lähin kutsun A:ksi. Nyt kun kävin tapaamassa heitä niin vielä enemmän jotenkin konkretisoitui se, että ens viikolla tähän aikaan oon jo asunu Englannissa pari päivää... IIK!

Viettäkäähän nyt kaikki oikein ihana joulu! Yritän ehtiä päivittelemään vielä kerran ennen lähtöä :)

Ei kommentteja: